Kundetilfredshedsundersøgelse

Medarbejder- og kundetilfredshedsundersøgelser

Loyale og tilfredse kunder skabes af loyale, tilfredse og engagerede medarbejdere

Udfør løbende tilfredshedsundersøgelser af jeres kunder og medarbejdere. Det skaber resultater på bundlinjen. Loyale og glade kunder og medarbejder er med til at øge væksten.

Serviceværdikæden

Serviceværdikæden er en veldokumenteret model for de sammenhænge, der fører til vækst og overskud i servicevirksomheder.  Serviceværdikæden samler det forløb, der grundlæggende handler om, at profit og vækst afhænger af virksomhedens indre kvalitet og værdiskabelse for medarbejderne.

Kæden består af sammenhængende trin:

Serviceværdikæden er veldokumenteret - også på danske virksomheder

Serviceværdikæden er veldokumenteret – også på danske virksomheder

Få overblik over medarbejder- og kundetilfredsheden

Skab værdi for dine medarbejdere, øg kundeloyaliteten og tjen flere penge. Start allerede i morgen med medarbejder- og kundetilfredshedsundersøgelser med Opinion Plus.Plus. Download pdf: Opinion Plus FOCUS HANNIBAL.

Køb udstyr til online måling af tilfredshed, loyalitet m.m. Opinion Plus Focus Hannibal

FOCUS HANNIBAL kundetilfredshed

Fleksible kundetilfredshedsundersøgelser

Vi tilbyder mobil, tablet og PC-kiosk til hurtig, nem og værdifuld feedback fra jeres kunder og/eller medarbejdere!

FOCUS HANNIBAL sælger en af verdens førende kundetilfredshedsløsninger i Danmark og Skandinavien. Løsningen er rygrad i opfølgning på kunde- og medarbejdertilfredshed og loyalitet.

Trådløse enheder kombineres med internettet og levering af time-for-time tilbagemeldinger via det brugervenlige analysesoftware.

Kundefeedbacken bliver så hurtig, nem og anonym, at kunderne dagligt vælger at give deres feedback.

Tilmelding til FOCUS HANNIBAL nyhedsbrev

Kontakt os for en dialog om hvordan vi kan hjælpe med at komme igang.

FOCUS HANNIBAL
Bakkevej 3
4684 Holmegaard
Tlf.: +45 2392 8545
Mail: hannibal@focushannibal.dk

Lukket for kommentarer