Dagligvarebutik – kundetæller, tilfredshedsundersøgelse m.m.

Dagligvarebutikker vil opnå værdi ved følgende løsninger:

Kundetæller.Tælleudstyr FOCUS HANNIBAL Gennem tælling af kunder vil der blive skabt overblik over tilstrømningen til butikken. Tælling ved områder vil afdække det enkelte områdes tiltrækningsevne. Det vil også kunne afdækkes hvor i lokalet kunderne primært færdes samt hvornår de ankommer og forlader stedet. Tællinger kan udføres både indendørs og udendørs. Målet er at fastholde en stor og voksende tilstrømning til dagligvarebutikken.

 

FOCUS HANNIBAL simpelt køsystem med printerKønummersystem. Meget få kunder ønsker at bruge tid på at vente, og næsten ingen holder af at stå i kø. Det er værdiløst for din butik, når en kunde passivt venter i en kø. I værste fald er det en negativ oplevelse for kunden. Målet er at kunderne kun skal have positive oplevelser ved at handle i butikken, fordi det betyder, at de får lyst til at komme igen.

FOCUS HANNIBAL tilbehør til køTilbehør til køstyring. Vi forhandler tilbehør til køsystemer så som: indendørs/udendørs indgangssluser, købarrierer (vægmonteret/gulvstander) med afspærringsbånd, eksklusive gulvstandere med reb, købanner, kø-reklame på display, varebeholdere til salg i køen m.m. Målet er at køstyringen skal give kunden så god en oplevelse som muligt.

 

FOCUS HANNIBAL KønummersystemKøkontrol. Kunder hader at stå i kø. Omfattende forskning viser, at kø ved kassen, er den største årsag til kundernes utilfredshed i detailhandel. Korte køer – og mere vigtig, forventningen om korte kassekøer – er en vigtig måde at opbygge kundeloyalitet og omsætning. At reducere kø og en mere effektiv udnyttelse af kassen personale og kundeservice repræsentanter nu et must. Målet er at der f.eks. maksimalt er 3 kunder i hver kø.

 

FOCUS HANNIBAL ButikskameraButikssvind. Eksternt og internt tyveri er en af de største kilder til svind i detailhandlen. Det resulterer i meget store tab hvert eneste år. Gør det til et fokusområde at minimere tabet. Tilfældig og retfærdig udvælgelse af personale ved udgangsdøre sikrer klare retningslinjer. Målet er at opnår en trygt arbejdsmiljø uden svig.

 

Tilfredshedsundersøgelse m.mOpinion Plus versioner FOCUS HANNIBAL. Anvendes til løbende måling af kunders oplevelse af butikken generelt eller for enkelte områder. Målet er at fastholde en høj kundetilfredshed og kundeloyalitet.

 

FOCUS HANNIBAL gratis wifi

Intelligent WiFi/Gratis WiFi. Anvendes til kundeservice, markedsføring samt til indsigt i kundeadfærd (antal besøg i butikken, besøgsvarighed, ophold/placering m.m.). Målet er at opnå en interaktion med kunden før, under og efter besøget for at sikre en høj kundetilfredshed og genbesøg.

 

SensGuard sensorOvervågning. Stop tyveri fra kassen m.m. Sensoren opsættes trådløst, og kan sættes overalt, hvor der er behov for overvågning – selv på svært tilgængelige steder. Sensoren vil være oplagt at bruge i åbningstiden, f.eks. i en butik for at overvåge montre, udstillinger, døre hvor der ikke ønskes adgang m.m.

 

Business Intelligence.FOC US HANNIBAL Business Inteligence Samling af ovenstående relevante data for at skabe overblik og indsigt som grundlag for afgørende beslutninger. Målet er at tage de rigtige beslutninger for at sikre en stor og voksende tilstrømning til butikken.

Tilmelding til FOCUS HANNIBAL nyhedsbrev

Kontakt os for en dialog om hvordan vi kan hjælpe med at komme igang.

FOCUS HANNIBAL
Bakkevej 3
4684 Holmegaard
Tlf.: +45 2392 8545
Mail: hannibal@focushannibal.dk

Lukket for kommentarer