Kan konverteringsgraden for din strøgbutik komme over 100%?

Kan konverteringsgraden for din strøgbutik komme over 100%?

Ja, i teorien kan den godt! Ved at bruge Facebook som salgskanal til din fysiske butik, kan konverteringsgraden teoretisk set komme over 100%.. Skønt 😉

Tag billeder af de hotteste og nyeste varer, og læg dem på din butiks facebookside som nyheder. Fortæl dine fans, at de kan betale gennem butikkens website, og få varen sendt direkte hjem. Så sparer kunden tid og får varen, inden den er udsolgt!

Vis varen på FacebookOpret en simpel betalingsløsning på din butiks website, hvor dine Facebook-fans kan betale og derefter få varen sendt direkte..

På butikkens website kan kunden også tilmelde sig butikkens nyhedsbrev (mailchimp kan varmt anbefales), men der kan selvfølgelig også vises link til nyhedsbrevet direkte fra facebook. På den måde opnås endnu en ekstra direkte salgsmulighed til dine kunder.

Nemt og enkelt, og kan øge din indtjening, uden at kunden har været i butikken eller butikken har brugt en masse tid og penge på en webshop.

Det er også muligt at tilføje en webshop-app direkte i Facebook med link til din butiks egen webshop, men så skal du både koncentrere dig om din fysiske butik og en webshop, med alt hvad det kræver..

PS. Det anbefales stadigvæk løbende at måle konverteringsgraden (kunder/besøgende i butik) gennem kundetælling for at øge butikkens salgsevne så meget som muligt. Og det anbefales selvfølgelig også at dine kunder kommer fysisk i din butik for at bevare butikstrafik og salg af tilbehørsvarer!

Bookmark permalink.

Lukket for kommentarer