Mål løbende hvor tilfredse og loyale jeres kunder er!

Overskuddet starter med dine medarbejdere!

Serviceværdikæden er en veldokumenteret model for de sammenhænge, der fører til vækst og overskud i servicevirksomheder.  Serviceværdikæden samler det forløb, der grundlæggende handler om at profit og vækst afhænger af virksomhedens indre kvalitet og værdiskabelse for medarbejderne. Vel udførte undersøgelser er også udført på danske virksomheder, og der er en statistisk stærk sammenhæng. Kundeoplevelser er stærkt i fokus, men glem ikke at holde øje med medarbejdernes oplevelser.

Kæden består af sammenhængende trin:

Serviceværdikæden er veldokumenteret - også på danske virksomheder

Serviceværdikæden er veldokumenteret – også på danske virksomheder

Skab værdi for dine medarbejdere, øg kundeloyaliteten og tjen flere penge. Start allerede i morgen med at måle på jeres kunders og medarbejderes tilfredshed og loyalitet.

Vi tilbyder mobil, tablet og PC-kiosk til hurtig, nem og værdifuld feedback fra jeres kunder og/eller medarbejdere!

FOCUS HANNIBAL sælger en af verdens førende kundetilfredshedsløsninger i Danmark og Skandinavien. Løsningen er rygrad i opfølgning på kunde- og medarbejdertilfredshed og loyalitet.

Trådløs enhed kombineres med internettet, og leverer time-for-time tilbagemelding via det brugervenlige analysesoftware.

Kundefeedback bliver så hurtigt, nemt og anonymt, at kunderne dagligt vælger at give deres feedback.

Download pdf: Opinion Plus FOCUS HANNIBAL.

Få yderligere information her

Tilmelding til FOCUS HANNIBAL nyhedsbrev

Kontakt os for en dialog om hvordan vi kan hjælpe med at komme igang.

FOCUS HANNIBAL
Roskildevej 16
2620 Albertslund
Tlf.: +45 2392 8545
Mail: hannibal@focushannibal.dk

Bookmark permalink.

Lukket for kommentarer