Online kunde marketing betaler sig!

Hitrate FOCUS HANNIBALNetop offentliggjort undersøgelse viser, at i gennemsnit, ser tre forhandlere af skønhedsprodukter at 80% af deres indtægter kommer fra livscyklus markedsføring til eksisterende kunder!

At sende kunder e-mails med relevant information er en gennemprøvet bedste praksis for at fastholde kunder. Igennem et personligt indhold, er forhandlerne i stand til at bygge, og styrke, deres forhold til kunderne ved at sikre, at de får det rigtige budskab på det rigtige tidspunkt i deres kunde livscyklus.

Hvordan mon det kan udnyttes af en fysisk butik?

Præcis på samme måde! Hold kunderne informeret via e-mails eller anden kanal med relevant information og udnyt bedste praksis for at fastholde kunder.

Vi kan tilbyde følgende løsninger og support for fuld understøttelse af processen

  • Intelligent Wifi med direkte kontakt til de besøgende kunder og sociale medier. Læs mere her
  • Måling af kundetilfredshed i butikken med kundens mulighed for at afgive information om e-mail og mobiltelefonnummer. Læs mere her
  • Opsætning af kundetæller og kombination med kassetransaktioner for at følge op på resultaterne. Læs mere her
  • Opsætning af udstyr til afdækning af varme/kolde områder i butikken. Læs mere her
  • Evt. opsætning af køsystem, for at opnå høj kundetilfredshed. Læs mere her
  • Udsendelse af SMS til kunder opdelt i relevante grupper
  • Oprettelse af konto og udsendelse af e-mails via nyhedsmail-lister
  • Oprettelse af sociale konti som facebook, twitter m.m.

Tilmelding til FOCUS HANNIBAL nyhedsbrev

Kontakt os for en dialog om hvordan vi kan hjælpe med at komme igang.

FOCUS HANNIBAL
Bakkevej 3
4684 Holmegaard
Tlf.: +45 2392 8545
Mail: hannibal@focushannibal.dk

Bookmark permalink.

Lukket for kommentarer