Service-Revolutionen

SERVICE-REVOLUTIONEN, Katrina Akkermann

Katrina AkkermannMed mere end 15 års erfaring i ledelse, forretningsudvikling og strategiimplementering i detailhandlen, har jeg et godt fundament for at udvikle butikker og kæder i dansk detailhandel til at opnå ”Flere kunder og mere omsætning”. Jeg har trænet og coachet mere end 1000 ledere og medarbejdere og har stor erfaring med, hvad der får den enkelte medarbejder/leder til at gøre dén forskel for kunder og kolleger, der skaber værdi for forretningen.

Her er et blogindlæg omkring kundeservice fra Katrina

Referencer:

  • Søren Broberg, Kædechef Profil Optik. Jeg har i en periode på 3 år haft glæden af at arbejde sammen med Katrina. Og det er helt bevidst, at jeg bruger ordet – glæden. For et samarbejde med Katrina betyder ikke blot en professionel sparring og resultatskabelse. Det betyder ligeledes, at man har en kollega, som engagerer sig i én som person og positivt stimulerer, at man søger udfordringer og personlig udvikling. På de personaleadministrative områder, oplever jeg Katrina som yderst kompetent og opdateret. Det er kort sagt, som det skal være – 100 % i orden.

Det er der sikkert en del HR-chefer, som kan honorere. Det jeg oplever, at de ikke honorerer som Katrina, er en markant operationel og synlig HR-chef. Katrina forstår i uforlignelig grad, at deltage i driften og i salget i virksomheden – gennem uddannelse og udvikling af medarbejderne og gennem ”Hands-on” ved hyppig kontakt og flittige besøg i butikkerne.

  • Anne Steen, Citychef Næstved Cityforening. Et foredrag med Katrina på podiet er virkelig anbefalelsesværdigt. Katrina er sprudlende og hendes foredrag/ input er af en sådan karakter, at alle får noget med hjem. Man mærker tydeligt, at Katrina har været ude i ”det virkelige liv”. En kendsgerning der gør, at hun evner at servere selv tør teori på en sådan måde, at den giver appetit til at guffe i sig af alle de sælgende budskaber, hun med humoristisk sans deler ud af på sin provokerende, men kærlige måde. Hendes foredrag er tankevækkende og nærværende – måske bl.a. fordi hun giver sig tid til at researche i den by, hvor hun udfolder sine talenter.
  • Asger Domino, adm. Direktør, Stjernegaard Rejser. Vores tanker med at bruge Katrina Akkermann, var at bevæge os fra ”Good” til ”Excellent” ved at fokusere på arbejdsglæde og motivation, samt endnu bedre effektivitet hos den enkelte sælger og derved fastholde vores forspring i branchen.

Katrina er unik til den slags processer, da hun både har virkelig god forretnings- og kundemæssig forståelse samt syn for, hvor den enkelte medarbejder har potentiale og behov for udvikling. Katrina er også en behagelig person, som medarbejderne har lyst til at åbne sig overfor, og som de respekterer for sin store faglighed.

Processen har bl.a. gjort det muligt for os, at skabe de bedste salgsresultater i virksomhedens historie. Forløbet har været en succes og vi kan varmt anbefale Katrina Akkermann.

Lukket for kommentarer