Skab sammenhæng mellem køsystem, kundetæller, POS og kundetilfredshedsundersøgelse.

Lad FOCUS HANNIBAL hjælpe med at opbygge en platform, så der skabes sammenhæng mellem køsystem, kundetæller, POS og kundetilfredshedsundersøgelse.

Kundens vej gennem butikken

Der udgives løbende dokumentation for hvor vigtigt det er, at kunderne har en tilfredsstillende købsoplevelse i butikken eller i afdelingen for kundeekspedition. Der hersker ikke tvivl om, at det kan betale sig at investere i gode kundeoplevelser. Men hvordan sikrer man sig at kunderne rent faktisk har en god kundeoplevelse – spørg dem! Hvordan sikrer man sig at kunderne oplever god køafvikling – opsæt et køsystem! Hvordan sikrer man sig overblik over de økonomiske resultater – alle relevante data indsamles i et system, der er i stand til at præsentere overblikket. Et overblik der både kan indeholde kundetælling, køinformation, POS-data, kundetilfredshed m.m.

Det er ikke sikkert, der er behov for alle elementer i et system, men kontakt os for en dialog og et oplæg, der kan matche behovet.

Tilmelding til FOCUS HANNIBAL nyhedsbrev

FOCUS HANNIBAL
Bakkevej 3
4684 Holmegaard
Tlf.: +45 2392 8545
Mail: hannibal@focushannibal.dk

Bookmark permalink.

Lukket for kommentarer